Saker saker saker...

..ja, jag blir tokig. Var har jag fått alla saker ifrån? Jag har hur mycket möbler och prylar som helst och ändå tycker jag att jag gör mej av med grejer oxå!? Nu när våra två hem "på riktigt" ska bli ett så blir det ju ännu mer grejer!!!

Vi var på Oxhagsvägen ikväll och visade lägenheten för tre tjejer som förhoppningsvis kan ta över den från 1:a maj. Hade med oss tre IKEA-kassar som vi fyllde så nu tror jag vi fått hem det mesta av Pauls kläder. Under helgen behöver vi både här och där packa några kassar med saker som vi ska ge bort till Röda Korset. Då lättar ju prylbördan lite i alla fall. Dessutom har vi konstaterat att en till garderob nog behövs i hallen. Vi är ju inte så dumma att vi tänker lämna alla våra kläder och skor som tuggegrejer åt kliiga valptänder! ;)


Två timmar senare..

Ja nu är det undanplockat och städat i lägenheten i alla fall. Imorgon väntar röj i förråd och på balkong. Måste ta kort på mitt fina skrivbord som ska säljas (snyft snyft). Går inte att spara allt ju...

För övrigt så väntar imorgon lite träning med Sanna och Zombie. Sigge ska få lite mer prövningar men även öva lite mer på linjetag. Jag tror att jag ska lägga ut ett fritt sök när Sigge sitter och tittar på men sen öva på att gå fot med en dummie eller nån slags dirigeringsövning och att Sanna ska kasta lite markeringar som jag ska hämta...på söndag väntar mer träning, men då med Marina och Dot. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback