Planering inför dagens träning..

Jag o Sanna ska ut in da woods för att träna våra odågor lite. Tänkte att jag skulle förbereda mej lite med övningar för annars står jag där och vet inte alls vad jag ska ta mej för.

Sigge ska gå ordentligt fot hela tiden. Han ska inte få hämta in när han är supertaggad och inte lyssnar. Vi ska jobba massor på ögonkontakten vid fotgåendet.

Jag tänkte smyga ut ett fritt sök när inte Sigge ser, och sen ganska nära lägga ut för ett linjetag eller låta Sanna kasta en markering så Sigge tror han vet vad han ska göra. Sen ska jag skicka honom på söket. Dessutom ska jag lägga ut linjetag/kasta markeringar och så får jag hämta dem själv. Jag tror jag oxå ska använda mej av Zombie och Sanna och lägga ut grejer så Sigge tror att DE ska få jobba men han får sedan göra något annat...

Sen ska jag ta med nåra burkar och köra lite dirigeringsövningar och stoppsignalsövningar med godis och inte dummies. Kanske ska han få göra de övningarna istället när han tror att han ska få hämta dummies! Det är kanske bättre..Mmmm..det var några idéer iaf.

Ikväll är vi bortbjudna på middag, det ska bli trevligt! Kanske blir det oxå bio efteråt. Vi får se... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback