Bu och bä på en måndag

Var tvungen att tänka efter vilken dag det är trots att det var helg igår...idag började vi inte förrän ett och jag började dagen med att skicka iväg ett paket på OK. När jag fått det avklarat började jag stöka lite i "kontoret" och upptäckte då bredbandsbolagets adsl-modem som jag glömt/förträngt att skicka tillbax...Tog reda på adressen så nu ligger det ett paket och väntar på att bäras till posten. Tror inte Sigge får äran att bära dock, det är lite för stort för honom. Finns risk för nackspärr..hihi

Ringde till veterinären och bokade en tid på onsdag så får de titta på hans eventuellt onda hals. Känns som en dålig följetong den där halsen...Nån som inte heller mår så bra är vår lilla bil. Den är inlämnad på verkstad. Ringde vid lunchtid för att kolla läget och då hade de upptäckt att topplockspackningen gått! Jag är ingen bilvetare men det där fattar till och med jag att det blir dyrt..ASdyrt till och med. Vi hade kunnat köpt en ny bil för de pengarna...*gråt*...dock är vår bil värd lite mer än så i lagat skick så det blir bara o betala. Ska ta med mig Sigge när jag ska hämta ut den och hoppas att han charmar till sig ett bättre pris! :P

Verkar alltså inte som att det blir någon träning denna vecka. Förutom att Sigge har sin hals så misstänks flera hundar runtikring ha baskelusker här o var och jag vill verkligen inte råka bära med mej nåt sånt till Trekanten om nu Sigge skulle ha det ena eller det andra.. =(  Ååååå....*gnäll gnälll* vi måste ju träna! Jag är så på gång och det ena framsteget vi gjort på sistone är att Sigge tycker det är skojsigt att lägga sin gulliga haka i mattes hund och snällt spotta ut en boll utan att tugga sönder den först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback