Tjänstehunden Sigge

Sigge är trött efter en lång dag på jobbet. Klockan sju klev vi på imorse och sen har vi haft backup idag så vi har mest setat ute och läst/ätit flugor. Vi fick oxå ta en sväng till Konsum (med bil såklart) för att köpa mjölk. Sigge satt och vaktade förarsätet och spanade ut genom det nervevade fönstret.

Alla "tanter" på jobbet är charmade av Sigge och han är SÅ välkommen tillbaka! Det känns ju skönt att veta om det skulle krisa till sig nån gång. Han har nästan blivit söndergullad och har verkligen använt sin sötaste min mot alla...hihi!

image149

Nu ska jag hämta ut ett paket på OKQ8 och köpa en glass och sen blir det gräsmattan en stund. Man blir lixom bara solad på framsidan när man sitter på jobbet. Sigge får ta igen sig inomhus, dumstruten ska snart åka på. Han är nog glad att han sluppit den hela dagen eftersom han låtit bli att slicka på sina bandage. Har sett att det blött genom bandaget på baktassen så det ska bli lite läskigt att öppna bandagen senare för luftning och rengöring!

Om nån vill ta ett dopp hänger jag mer än gärna på, bara slå en pling!!! Bara säg inget till Sigge...


Kommentarer
Postat av: marina

Bad, haha, nä men en promenad kan jag ta med dig på o jag lovar att inte säga något till Sigge.

2007-06-12 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback