Tentatråkig måndag

Inatt har jag drömt hemska mardrömmar. Paul var skadad och skulle aldrig mer bli sig lik. Jag vaknade med ett förvirrat skrik när han väckte mej och var precis som vanligt. Puh..återhämtade mej så småningom från mitt smått traumatiska uppvaknande. Egentligen hade jag tänkt stiga upp i ottan för att skriva som en tok på tentan men timmarna gick och jag fick inget gjort på eländet.

Pratade bort en timme i telefon med en klasskompis och beslutade mej till slut för att köpa lite mutchokelad på Maxi så jag styrde kosan dit. Jag kom på mej själv med att längtansfullt gå och spana bland städgrejerna, där ser ni hur desperat man kan vilja bort från pluggandet!! Herre min je, jag lyckades avstyra inköp av vaskpropp och metallskrubbboll med fiffigt handtag och gick istället hem.

Lite rester till lunch (jag tror att (o)vanan att alltid berätta vad jag ätit kommer från när jag jobbade på "kortis". Där skrev man ju i rapportböcker varje dag om vad ungarna gjort och ätit med mera) och sen tog jag tag i pluggandet. Segt, segt gick det men nu har jag bara kvar delen om tablett-tillverkning och sen kolla igenom och komplettera lite grann.

Sigge har haft en tråkig dag IGEN. Vi var ute en sväng förut och kissade/tränade lite. Kom på ett nytt sätt att lära in ett moment som vi förut tragglat med. Nu tror jag vi löst ännu ett problem minsann, bara att öva på. Dessutom har Paul och jag lagt upp lite saker till försäljning så jag hoppas vi snart ska bli av med mera junk. Datagrejer mest, om någon är intresserad av att fynda! ;) Nu ska jag klura lite i en betapet-match och sen ska jag nana kudde.

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback