Migränmåndag

Måste sagt nåt spännande igår för jag hade värsta peaken på besöksstatistiken! :) Spännande iofs att det gick så himla bra för Dot och Marina!

Sigge har haft ännu en tråkig dag. Husse hade fullt sjå med att hålla honom lugn på kisserundan ikväll. Egentligen skulle vi ju varit på återbesök hos veterinären men jag kände redan vid tolvtiden att ett migränanfall var på g. Som vanligt höll jag ihop till jag kom hem men då kollapsade jag totalt. Det blev ett sånt där urvidrigt anfall och nästan ingen medicin hemma heller. En vanlig maxalt hjälper lika mycket som en piss i Mississippi, nä riktiga doningar behövs=Citodon. Värsta knarket, jag vet, men smärtan är inte av denna världen och har man så ont så blir det en ond spiral och anfallet går aldrig över. Älskade Paul åkte till apoteket och hämtade ut medicin åt mej så efter nån timmes vila, fotmassage och nackmassage mådde jag bättre. (Är man bortskämd eller bortskämd!? ;) )

Tillbax till ämnet, veterinären..jag fick alltså ringa och avboka så imorrn ska jag boka en ny tid. Hoppas vi får en rätt snart, börjar känna mej nyfiken på att reda ut det där med klor o brutna tåben.. :S Dessutom vill jag komma igång med träningen!!!!! Ååååå.....börjar känna att sommaren tickar på och vi är faktiskt anmälda till prov!

Imorrn blir det jobb på eftermiddagen till sju dagen efter. Jag lovade oxå att gå in samma pass på onsdag om en annan tjej är sjuk. Sen är jag ledig till midsommarafton. Då går jag på vid tre och går av vid sextiden på midsommardagens kväll. Känns helt okej att jobba, och dessutom ska vädret ändå bli dåligt. Så fort vi har tid ska vi lägga in nya golvet! Yey! Det kommer blir SÅ fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback