Lördag

Idag är Paul och flyttstädar sin lägenhet. Jag är hemma och tvättar och städar (borde städa åtminstone). Vädret är inte det roligaste idag, blåser och är lite småkyligt ute. Jag borde oxå lägga upp lite annonser på grejer vi ska sälja, typ en trådlös accesspoint o en router och såna grejer..

Känns bra nu att Pauls lägenhet ska lämnas över på måndag. Har varit lite stressigt och mycket att ha reda på och vi har haft lite av en svacka av olika orsaker men nu känns det kanon! Ser verkligen fram emot att vi ska bli sambos helt och fullt ut och att vi fixar i lägenheten gör ju oxå att det känns ännu bättre och mer som vårt gemensamma hem! Älskar dej så mycket Paul!!

Sigge blir bara piggare och piggare. Baktassen ser riktigt fin ut men nu varar ju framtassen lite istället. Jag är inte så orolig, liite kletigt blir det såklart eftersom det är en sån hålighet in i tassen. Nu har han bara strumpor över och just nu är han till och med utan helt för att lufta. Han hade vansinnigt roligt förut för katten fick prova tomtedräkten vi köpt till mammas hund...*fniss* Sickan var inte lika road men hon fann sig ändå så vi ska nog få henne att posa för julkortet!

Ikväll hoppas jag att vi ska grilla nåt gott. Var över en vecka sen vi åt grönsaker i ugn..åå..det är så mumsigt!  Nu är det dax att gå ut till tvättstugan och dona lite igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback