Hemma igen...

...efter ett dygnslångt jobbpass. Tiden har gått fort, vissa dagar är jobbet riktigt och glassigt men andra dagar får man stå ut med både spott och annat hot så det uppväger ju varann. Idag var vi en sväng i metropolen Nybro o käkade glass.

Cykelturen hem kändes lång, men vad gör man? Det är bara att cykla på och ignorera ens ömmande bak och trötta ben. Väl hemma möttes jag av en något rikare sambo. Loppisen gav vinst! Det var ju skoj, och superbra att bli av med massa junk. Nu är det bara en kartong kvar, vissa saker ska vi lägga ut på Tradera och vissa får nog åka till skräphimlen.

Nu ska jag snart få mat (kyckling och färskpotatis i ugn med irländsk "grönsaksmash" till) och sen måste vi bege oss till verkstaden för att hämta vår bil. Är fortfarande väldigt nöjd med att få jobbet gjort snabbt, billigt och av auktoriserad verkstad med tre års garanti på det! Skitbra!

Imorrn har jag lovat Marina att följa med på hennes låååångpromenad, vi ska starta tidigt i ottan för det blir ju så hett redan tidigt på förmiddagen!! Dessutom ska jag få hälsa på deras nya "bebisar"...*längtar* På eftermiddagen ska jag träffa en person för att  få en grej jag köpt på Tradera, och för övrigt blir det nog mest gräsmattan alternativt stranden för mej och Sigge.

Åå..Paul kom just hem, han var på Ica en snabbis o köpte glass..mmmm...mascarponeglass var det men han köpte ju fel sort!!!! Icas egen sort är inte alls lika god som GB:s *besvikelse*...hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback