Full fart före första dagen på jobbet!

Idag är det första dagen jobbet. Egentligen går jag på schemat på lördag, men jag har ett extrapass nu och idag ska jag köra dit mina saker. Man sover ju där ibland så jag har tänkt ha en pyjamas o necessär där. Dessutom är det alltid bra att ha nån portion färdig mat i frysen, lite bröd och sånt.

Alltså fick jag på förmiddagen bege mej till Giraffen för att shoppa. På inköpslistan stod oxå bikini. Jag har gått och dragit på det ett par veckor nu men sommaren är ju här och jag har varit badsugen flera veckor!!! Alltså gick jag in på Change och bad om hjälp och tro det eller ej, första bikinin satt perfekt! Superhärligt! Köpte ett set där och kompletterade med ett par svarta byxor till på Lindex. Dessutom fick en liten necessär och ett par pyjamasbyxor följa med hem (och nu ska de till jobbet).

Det tog längre tid än jag trodde att handla för jag skulle ju ha mat och sånt oxå så nu har jag skurit grönsaker och kyckling för fulla muggar så jag ska få i mej en sen lunch och en matlåda till ikväll oxå för både Paul o mej.

Förresten har vi fått sålt Pauls skrivbord och tv-hylla/bokhylla. Det var ett skojsigt "very polish" par som köpte det. De hämtade en del igår, en del idag och ska nog ta resten ikväll. Jippi!! Det löste iaf ett par kvm av våra förrådsproblem och vi fick en hacka oxå förutom att vi numera får klippa oss till rabatterat pris i Nybro! *fniss*

Nu ska jag woka lite mer...ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback