Resumé av helgens fix

I helgen har jag jobbat ett 24h-pass och förutom det har vi pysslat här hemma. Duschdraperiet är som sagt på plats och Paul har sorterat i kartongerna på balkongen så nu kan man gå ut där. Jag fick övertyga honom om att man inte behöver spara julkort från mer än förra året...Vi har oxå blivit av med lite saker, en del till Röda Korset och den del är så gott som sålt!  Wihi!!

Vi har oxå inlett projekt "måla stommar" i köket. Det visade sig vara större än vi trodde. Gudarna vete hur många vinklar och vrår det är och det gick åt många meter maskeringstejp. Usch, nu är jag inte alls sugen på att måla andra vändan imorgon men jag har ju inget val.

Roligare var att måla några ramar till vårt vardagsrumsprojekt. Nu är färgen slut så imorgon måste jag kila och köpa mer! Den är väldigt trevlig att jobba med faktiskt, luktar inget o bara att skölja av penseln. Resultatet blir en slät blank svart färg, supernajs! Det kommer bli superfint!

Imorgon = ledigt och hemmapyssel. Kanske lite hundträning oxå, Sigge verkar sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback