Redan onsdag!?

Hjälp, redan onsdag! Veckan går så himla snabbt. Vi hade tänkt lägga in golvet imorgon men jag är inte färdig med mikrohyllan. Ramarna är färdiga och jag har två möjliga lösningar för en av sakerna som ska upp i ram (ingen bild alltså, och en egen liten twist på en just nu ganska poppis inredningsdetalj man ser i bloggar här o var ;) ).

Skrev jag igår att jag vill göra en makeover av mina gamla köpmansdisk? Tror inte det, med risk för upprepning alltså, jag funderar på att gjuta en betongskiva att lägga på. Tror det skulle ge den en lite mer modern och rustik känsla till köpmansdisken. Den riskerar ju annars att hamna i facket "avlutad romantik" och där vill jag inte va...huu...inga äckliga torkade eterneller här inte. Hur man gjuter en sån bänkskiva står ju lite här och var, så svårt kan det väl inte vara? Dessutom skulle det vara en bra övning för jag har små planer på just betong i ett kök nån gång...Paul är inte jättesugen så han måste ju först få se hur snyggt det skulle bli!

Idag har det inte hänt mycket. Har mest suttit och deppat och tråkat. Fick en sagolikt god ananaspaj på jobbmötet förut, måste få tag i receptet!!!! Receptpärmen är ett annat projekt jag borde ta tag i, men jag har viktigare papper att sortera innan jag har ro att ta tag i dem. Men NU är det dax för lite mat, micron har plingat för länge sen och jag ska kila ner till vårt personalrum med tallriken och hålla min kollega sällskap. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback