Oj, jag har ju glömt...

image160...att berätta att Sigge i måndags hade simpremiär sedan olyckan. Lade in lite bilder från kameran ikväll och såg då att jag ju knäppte nåra kort på premiärsimmaren..

image157

Sigge fick äran att sitta fram (för mycket junk i bagaget) och spanar lite...

image158

...och njuter lite av fläkten. Han älskar att sitta med nosen precis framför fläkten...hihi..

Det var en lycklig hund som plumsade i det blå...

image159

Vet inte men jag tror faktiskt ryggen blivit lite bredare (tyvärr) av vilan..döm själva.
image161

Något som är säkert är att pälsen blivit tjockare. Det är dax att ta fram saxen igen! Först ska dock lägenheten snyggas till..

Så här ser det ut i vårt kök ikväll...

image162

Det är färg och inte utspilld mjölk på diskbänken. Listerna är borttagna, och golvet rengjort och redo för att gömmas under hundvänligt laminat! Observera den gulaktiga färgen som är i utrymmet där spisen brukar stå. Så gula var alla stommar förut! Det blev så mycket fräschare med kritvita stommar! Nu framträder oxå luckornas vaniljvita färg mycket bättre. Vi får se hur det blir med golvet oxå...imorrn ska det in!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack för den vänliga kommentaren i gästboken! Har nu setat och tittat på bilder från Sigges skada...AJ! AJ! AJ! Vad skönt att han är så återställd nu så att han får bada igen i alla fall!
Quentin är sig själv och verkar inte märka av att klon är för kort, han bryr sig inte alls om den och haltar inte eller någonting så det lär läka fort. Men otäckt var det igår! Han han råkat ut för det Sigge råkade ut för så skulle jag nog ha svimmat! Skönt att han mår bra nu i alla fall!
Jag kommer tillbaka och läser om Sigge snart igen!
Ha det bra!
//Sussi

Postat av: Tove

Sussi: Ja Sigge är glad över att han inte missade hela badsäsongen!

2007-07-13 @ 23:35:16
URL: http://toflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback