Huvudvärk

Usch, jag mår sketdåligt idag. Huvudet värker och det känns som migrän men samtidigt är hela muskulaturen i skallen spänd och värker. Yach..sovit och vilat större delen av dagen. När jag försökte äta lite vid tretiden kom allt upp igen, hurk..

Nu ska Paul måla taket i köket och jag ska försöka måla de sista trädetaljerna samt hyllplanen till skåpet. Sen är allt redo för att lägga in golvet i kök och hall. Yey!

Nu är jag ledig ända till måndag, ska bli skönt och jag hoppas verkligen jag inte blir inringd! I helgen väntar mest lägenhetspyssel och kanske Harry Potter om vi får tag i biljetter. Hundträning behöver det oxå bli, men inte så länge huvudet känns som krasat porslin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback