Helgresumé

I fredags när jag slutade jobbet åkte jag hem, packade väskan och stack iväg igen. Vi skulle till Linköping på inflyttningsfest hos syrran som blivit sambo. Festen var trevlig och lägenheten jättefin. Med oss hade vi en liten inflyttningspresent. Det var en kanna med alla ingredienser till iste och jag tror den blev uppskattad. Ska lägga in bild på den senare.

På lördagen tog vi en snabb turné på Tornby. Vi besökte en supernajs secondhandaffär och köpte lite mer ramar till vårt fotoprojekt. En stektermometer och några pepparkaksformar fick oxå följa med hem. Sen kollade vi in Rusta och bunkrade lite saker från ÖB. Vi hann bli hungriga innan vi ens lämnat Linköping men vi knaprade lite godis och sen åt vi mat i Västervik. Jag blev förvånad över hur fint det är i Västervik, riktigt mysigt.

Igår kväll storhandlade vi och sen donade vi här hemma. Nu har vi fyra kartonger med saker som ska till loppis. Får försöka få tag på ett bord snart så det inte svämmar över av grejer här hemma..Snart ska vi till Pauls lägenhet och hämta de sista grejerna och eventuellt sätta upp en tapetvåd över en fläck.

Idag ska vi för första gången göra rostbiff. Det ska bli spännande, har aldrig gjort en stek i hela mitt liv så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback