Eureka!

Micron funkar igen! Jag fick leka elektriker och skruva isär förlängningssladden min käre sambo tillverkat. Där upptäckte jag att stickkontakten som sitter vid vägguttaget var glapp. Den ena lilla metallsladden hade åkt ur hålet där den ska vara fastskruvad så det var nog mest tur om den låg emot ibland så den funkade. Nu är allt som det ska och mikron fungerar. Tack och lov, jag är mikroniserad och behöver den faktiskt nästan varje dag!

Nu har mamma och mormor åkt hem och snart väntar ett dygn på jobbet och sen är jag ledig i helgen. Bäst att packa väskan, har lite pyssel jag ska dona med ikväll när jag är b-up (om det är lugnt alltså).

Kommentarer
Postat av: mamma

Clever girl jättebra fixat
Kram mamma

2007-07-28 @ 09:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback