Vintern är här...

122621-66

Nu verkar vintervädret kommit även till Kalmar. Bilden ovanför är tagen förra året vid samma tid när det var supermycket snö. Nu är det bara precis så det täcker backen men Sigge är lika glad för det..och kissnödig! Han verkar lapa i sig mängder av snö för magen är som en spärrbalong av allt vatten!

På väg hem från skolan var jag glad att jag gick och inte cyklade för det gjorde ont ändå när jag ramlade pladask. Måste sett rolig ut när jag sprattlandes med benen för att rädda situationen gick omkull...

Kommentarer
Postat av: Johanna

thihi .. vi åkte på bredden med bilen till skolan här =) Hoppas inte du slog dej.. Viggo njuter me för fulla muggar... hoppas den får ligga nu me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback