Vårplaner

Igårkväll satt jag och tittade igenom brukshundsklubbens (något torftiga) kursutbud och bestämde mej för att anmäla mig till apellkursen iaf. Något måste vi göra!! Kommer jag med på den får jag väl vänta lite med att börja med blodspår, eller så får jag göra det nu i vinter och sedan ta en paus med det..ska bli superkul att få testa lite mer budföring! Hoppas det blir en trevlig grupp! Ska bli skoj att träffa på lite nytt hundfolk, om vi nu kommer med!

För övrigt hoppas jag komma igång lite mer med apporteringsträningen i vår och sen SKA jag bara ta kontakt med träningsgänget jag pratade med för ett tag sen och hänga på och träna sök. Han som håller i det verkar ju superduktig PLUS att han har en jaktis! Wihii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback