Listan!

Jag har fått uppmaningen av Marina att svara på denna lista:

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Startade en blogg! Det var faktiskt ett väldigt bra infall!

Lämnade Sigge på hundpensionat, och mådde inte ens dåligt över det! :) Han hade det ju jättebra!

Blev fullständigt förälskad i sushi!

Vilka länder besökte du?
Irland, ja mellanlandade i Köpenhamn oxå så Danmark då... ;)


Vilka låtar kommer för alltid påminna dig om 2006?
Shakiras Hips don't lie (inte för att jag gillar den men..)

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Mindre skola mera ledigt! O ja..en bättre social hundsituation...

Hur höll du dig från att bli galen?
*fniss* Vet inte om jag lyckades men...spenderade tid med Sigge, Paul och renoverade på lägenheten

Vem var den bästa nya personen du träffat under året?
Är ju helt klart Paul!
.

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
Både och, känns som att det här året gått rasande fort och ändå har massa saker hänt, både roliga och tråkiga.

Förhoppningar om 2007?
Att vi får en till medlem i familjen! ;)

Att Sigge och jag får träna mer regelbundet för instruktör!

Att jag lyckas med min viktnedgång! *håll tummarna för mej och kakburkarna borta*

Vilket datum 2006 kommer du att minnas och varför?
4 mars - ja fjolligt men det är "vår" dag...

Sen de två gånger Sigge fick åka in till djursjukhuset för att han lyckats sätta i sig för mycket eller fel sorts "mat"....minns inte datumet men dagarna...usch!!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Uhumm...minns knappt för vi var hemma i Örebro på helgen innan. Tror jag gick heldag i skolan och sen köpte vi sushi

Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?
Johanna, Sanna, Hanna, Anna med Vilde

Sammanfattningsvis..självklart har året präglats allra mest av att jag träffat Paul, min älskling-pälskling och bästa vän. Hundåret har mest inneburit tråkiga händelser som inte är värda att skrivas om och jag har lärt mej att hundägare kan vara de mest avskyvärda personer som inte är att lita på, som tur är är inte alla så! Den positiva delen är att vi fått kontakt med Birdhunters, en goldenkennel och pensionat vars ägare har mycket vettiga tankar om hundar! Jag hoppas och tror att vi får tillfälle till mer besök där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback