Här kommer posten!!

122621-60



Idag damp en avi ner som talade om att min farmakologibok kommit. Bestämde mej för att köpa en lite mindre bok på svenska eftersom den engelska bara känns sååå tung (både bokligt och bildligt talat! ;)

Sigge fick följa med till OKQ8 och ville bära boken hem. Okej sa matte och duktiga Sigge bar boken hela vägen hem med en stolt lyftad svans! Märks att det är en retriever man har! :)

Värre var det hemma när jag fick den lysande idén att fota min lilla brevbärare. Då hade han burit färdigt och ville inte hålla alls. Boken gled ur munnen...okej att han inte vill bli fångad på kort men bara släppa saker får man inte. In med boken igen och peppade så att han höll den. Sigge tog in boken i hallen och jag smygfotade honom i farten...

Det är roligt för han gillar verkligen att bära. Halvstorebror Dirac gillar oxå att bära och har till och med fått en egen påse att bära hem lördagsfrallorna i! Han lixom Sigge är så stolt när han jobbar!! Skulle förresten vara roligt att få kontakt med Diracs matte igen. De bor i Stockholm och vi hade kontakt ett par gånger när Sigge var yngre. Brorsorna verkar har en hel del gemensamt och det skulle vara roligt att berätta för dem hur lugn o fin Sigge blivit nu mot förut!! :) Så om nån känner dem, tipsa dem gärna!!

Nu ska vi krypa upp i soffan med en kopp te, vi är välförtjänta av lite vila efter en lång dag av föreläsningar, labbar och pakethämtning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback