Före och efter

Jag köpte mej en lampa häromdagen på Förmedlingscentralen. På bilden ser skärmarna helt okej ut men i verkligheten är de allt bra slitna, smutsiga och fula så de behövde bytas. Köpte nya socklar och bytte ut de gamla för de kändes lite brandfarliga och så hittade jag skärmar på IKEA. Nu är lampan som ny och sprider ett bra ljus i vardagsrummet. Sickan använder den ena som solarie, hon ligger på soffryggen och gonar sig i värmen...


122621-77                            122621-85

Samma dag fyndade jag oxå en saccosäck (äkta vara faktiskt) på samma affär och sprättade glatt upp den för att använda kulorna i en hemsydd variant. Den blev faktiskt ganska fin även om jag tror att jag måste ta ur lite kulor så man kan gossa ner sig ordentligt vare sig man är hund eller mänska.

122621-74                        122621-73

Kommentarer
Postat av: Thomas & Hobbe

Ser skönt ut. Hobbe och jag hälsar till sjuklingen och hoppas på snabb konvalesens.

/Thomas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback