Våffelstund har guld i mund!

Idag har allt varit en riktig crappy dag. Vaknade och mådde urkaspurkas o kunde bara inte gå till skolan så jag har varit hemma i mysbyxor hela dagen.

Som tur är bjöd Johanna över mej o den andra depplisan Sanna på våfflisar med grädde o sylt. Det piggade upp oss båda två och Johanna fick äran att plocka mina ögonbryn för jag kan inte göra det själv nuförtiden. Det gör så s*s ont!! Nu har jag inte såna arga ögonbryn längre, skönt!!

På vägen hem stannade jag o Sanna till på Giraffen och kollade in rean på hundtäcken på Djurmagasinet, handlade lite mat (läs godis) och jag hämtade ut lite medicin på apoteket. Tusenlappen fattigare blev jag och än värre blir det imorgon för då ska Sigge till vetten 17.15 och då har säkert försäkringsbolaget stängt så man inte kan direktreglera!! Töjpiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback