Tavlor till vardagsrummet

122621-89


Jag har fått möjlighet av en tjej på jobbet att köpa såna här batikmålningar/tryck från Tanzania. Jag har tagit hem några på prov men detta är min favorit. Den får nog stanna oavsett vad vi ska ha på väggarna i vardagsrummet. Det är alltså de som ska fixas iordning nu...är ganska kalt trots bokhyllan.

Av mina rådfrågare tror jag hälften tyckte dom var skitfula o andra halvan gillade dem (eller bara maskerade det bättre... ;) ) Jag vet inte. Jag älskar bilderna, framförallt den ovan, men vill inte att det ska se ut som några billiga turistminnen från Kanarieöarna...speciellt roligt känns det ju dessutom att det är kompisar till jobbarkompisens son som har gjort dem!

Kommentarer
Postat av: Sanna & Zombie

hehe nädu, det där med maskering är jag dålig på. Gillar dom mustiga färgerna skarpt! :)

2007-02-05 @ 02:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback