Ett födelsedagsbarn i huset!

122621-91


Japp, så är det! Sigge himself  och hans sju kullsyskon fyller fyra år idag. Synd att vi inte har kontakt med de andra, tror de är spridda runt Stockholmsområdet men en av tikarna är jakthund i Ungern om jag minns rätt!

Om hans mage inte var så kass så hade han garanterat fått en tårta, men nu fick han nöja sig med skinka i frukosten. Sigge såg inte ut att tro sina ögon när det trillade ner massa skinkskivor i hans skål! Nu har han gått och lagt sig hos husse som är lite bakis idag. Jag hoppas han inte blir full, kan meddela att utandningsångorna från min älskade räcker för att göra mej vimmelkantig...hihi...

För övrigt ska vi fira med en liten Husse-promenad och sen lite träning med Sanna. Sen måste matte hem och förbereda labben imorrn.

122621-90



Kan inte tro att det gått nästan fyra år sen jag fick hem den här lilla plutten! Kortet är taget av uppfödaren precis när vi skulle åka hem med honom. Han är sig lik, några kilo större bara!


Grattis på födelsedagen pälsklinghunden!!


Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

GRATTIS farbror Sigge på den stora dagen! Hoppas du har haft en bra dag! Det har jag är ju i storstan! MAtte och Husse hälsar me grattis!

Postat av: Anonym

Grattis gubben! Du var så go när Du var liten och go är du fortfarande. Kram från "mormor"

2007-02-25 @ 17:59:00
Postat av: Thomas

Hurra, grattis Sigge! :D

2007-02-25 @ 18:10:43
URL: http://blabbrapport.wordpress.com/
Postat av: Lisa & Håkan

Sigge var den "glada killen" i gänget:)Mycke drag redan då:)))
Han ska bli morbror igen också... en kullsyster "Sansan" skall ha valpar på södra sidan stan hos sin familj(inte vi som skall ha valpar på henne) Ska plocka fram lite gamla bilder på syskonskaran. Kram Lisa & Håkan

2007-03-05 @ 22:29:34
URL: http://www.wintergold.se
Postat av: Sigge

Tack alla för gratulationerna men istället för paket fick jag DIET! Dumma matte!

Lisa & Håkan: Kort på mej o syskonen skulle vara superroligt att se! Morbror igen, kan man tänka sig. Vem är pappan? Har dom nån hemmis?

2007-03-06 @ 15:42:50
URL: http://toflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback