Julstädade fyrbentingar och yes, sista tentan ÄR gjord!

Ja igår konstaterade jag att Sigge var i stort behov av ett bad så ikväll blev det trim av tasshår, kloklippning och så bad. Duschandet är väl inte sådär jättepoppis, bättre är det att bli fönad med hårblåsen. Sen kom kardan fram och åtskilliga små hårtussar borstades bort. Phu...hår överallt nu, men hunden är ren och luktar inte äckel päckel! Dessutom är han söt och fluffig!

Sickan åkte oxå på lite jultortyr, kloklippning, eftersom hon faktiskt ska på julbesök hos familjen Svensson-Swahn i jul. Vi får se hur den nya lilla familjemedlemmen uppskattas av Sickan.

I övrigt idag har det oxå städats här hemma. Paul har stått för det mesta av städningen medan jag först legat däckad i huvudvärk och sedan slitit med det himla julklappspysslandet. Det är sista året jag pysslar ihop SJU julklappar OCH gör alla julkort själv. Har för första gången i mitt liv känt av halsbränna pga stressen!!

Stressen har ju till stor del oxå berott på den där tentan i författningar vi hade nyss. Igår ringde min snälla klasskompis och kunde berätta för mej att jag fått VG på tentan! Hurra för mej!!!! Känns gutt att avsluta salstentakarriären med två VG på raken. Det tar sig! :) Nu är det bara en hemtenta kvar, och den är jag inte så orolig för.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra då vet jag att Sickan inte är med i jul till Örebro
Kram mamma

2007-12-17 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback