Julmarodören...

NÅGON har återigen varit framme...tycker han varit ganska lugn under hösten men när jag kom hem från skolan idag upptäckte jag att han gjort ett ryck...

Igår gjorde jag lite fina juldekorationsgrejer på ett fat och i min stora betongljusstake. Dessa var idag länsade på ALLA torkade apelsinskivor samt de flesta nötterna (både valnöt och hasselnöt)!! Av apelsinskivorna finns inga spår och av nötterna finns bara lite skalflisor på mattan i vardagsrummet tillsammans med lite kanelstänger... Dessutom har denne NÅGON dragit ner några av rosorna som satt i mosshjärtanen och förstört dem så hallen var beströdd av rosenblad..

Vi får väl se om julmarodören får magknip, förhoppningsvis blir det bara massa juldoftande pruttar!

Jag kan bara säga att denne NÅGON ligger risigt till hos jultomten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback