HELT ledig måndag!!

Imorgon börjar nästa kurs och i lördags tentade vi den förra vilket innebär att vi är HEEEELT lediga idag!! Grymt skönt. Den sista kursen har tagit knäcken på halva klassen, även mej. Efter tentan i lördags var jag dödstrött och supergrinig. Jag kunde sen inte somna på natten och låg vaken till fem på morgonen så sökträning kändes inte som en bra idé. En trött och grinig person är inte rolig varken som matte eller som figge, så jag fick skicka ett sms och säga att vi inte kom. Det bär emot att skita i en träning så, men jag var helt slut. Istället blev det en lång sovmorgon och efter det var humöret lite bättre.

På eftermiddagen gjorde vi lite ärenden på stan, bla var vi inne i skivaffären och köpte mer skivplastfickor för mina scrap-papper. Perfekt! Sen mötte vi upp Josef o Cecilia på slottet och åt julbord. Det var nästan inga folk där = mer mat åt oss! Det var supergod mat och trevligt! Dessutom blev vi bjudna av de som arrangerar det eftersom Paul och Josef brukar jobba för dem!

Vi rullade hem när det mörknat och jag låg i soffan och kollade på en film ett par timmar och sen satte jag igång med julklappsproduktionen. Nu är iaf grunden klar, och det blir nog bra! Nåde den som är otacksam iaf! :P

Idag ska jag fixa lite ärenden och pyssla lite hemma. Om jag orkar blir det lussekattsbak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback