Äntligen över!!!

Ja äntligen!!!! Jag har nog aldrig pluggat så mycket på en kurs, är helt SLUT nu. Goda nyheter är att OM jag klarar mej så var det antagligen den sista tentan på hela utbildningen. Ligger ingen tenta inlagd i schemat för nästa kurs i alla fall så jag hoppas på det! Är så trött på att må skit inför tentorna och plugga så mycket att man inte håller reda på vilken dag det är ens....

Hur det gick vet jag inte. Frågorna var rätt luriga, det är hela kursen förresten. Hur sjutton ska man komma ihåg om Ove som kommer från Norge men bott i Sverige i 20 år men förra året flyttade till Spanien med en svensk fru har rätt till läkemedelsförmån på sitt svenska recept....

Efter tentan mötte jag upp Paul och Sigge som var ute på promenad och sen kollade vi lite efter en resväska inför Irlandsresan i jul. Ingenstans fanns den perfekta väskan så jag vet inte hur jag ska göra. Väntar väl lite och ser om det dyker upp nåt bra...

I eftermiddags handlade vi för Paul skulle absolut göra sin julkaka (nån sorts fruktkaka, blä) och jag ville prova på Leilas Rocky Road. Det vill visst flera kalmariter för minimarshmallowsarna var slut! Det gick bra att hacka vanliga och nu står min Rocky Road och svalnar på balkongen.

Nu borde jag sätta igång med julklappspysslandet men det vete katten om jag orkar! Imorrn blir det en tidig morgon igen för vi ska som vanligt träna sök. I veckan kom mina små radiosar, superbilligt, 300 spänn för två inklusive frakt, så då får vi se vad de går för! Kan ju va smidigt med lite fler radiosar så de andra slipper vänta om man (läs Tove) springer iväg med den ena... ;)

Imorrn eftermiddag, redan två faktiskt, är vi bjudna på julbord på självaste slottet! Very najs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback