Vem har gett min hund knark?

Sigge är helt hypad idag!! Känner inte igen honom redigt! Imorse tog vi en timmes promenad innan skolan och då var han som vanligt. Nu i eftermiddag tog vi bilen till grönsakshandeln för att fylla på förråden lite och sen ut i skogen. Sigge hoppade ur bilen och var bara FÖR hysterisk. Fick gå fot och försöka få honom lite sansad. Själva tränandet gick ändå hyfsat. Han gjorde nåra missar (eller jag säkert från början) och då stoppade jag honom instinktivt med pipan och han stannade blixtsnabbt fastän han hade driv ut mot en dummie. Bra!

Linjetagen gick för övrigt bra. Jag fick vara lite omständlig och göra andra saker än vad han trodde för att han skulle tagga ner lite. Egentligen hade jag tänkt låta honom simma 20 minuter oxå men när han hysteriskt skuttade runt i bilen när vi stannade på parkeringen insåg jag att det inte var ett smart drag. Vi åkte hem igen...

Första skoldagen har genomlevts utan större trauman. Eftermiddagen var späckad av statistik, blä, men vår lärare förklarade bättre än den förra tomten vi hade i statistik. Efter skolan stack jag till gymmet men jag var klen idag, gick inte alls så bra som förra gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback