...o Sigge då?

Ja han har haft det lite tråkigt de senaste dagarna. Jag har inte hunnit ut o träna nåt i skogen. Igår och idag har jag nött lite på linjetagen här hemma på gården. Lite dumt att träna med honom på barmark så här men det känns lite som att det kvittar med linjetagen, han ska lära sig o springa rakt ut o därmed basta. Man kan ju faktiskt gömma dummies bakom träden...hehe...igår la jag ut flera stycken på ett ställe och skickade från olika håll.

MEN, vi ska ta tag i träningen. Jag trodde inte sängen skulle ta så lång tid bara...puh!

O sen har jag ändrat mej angående en sak inför jaktprovet:Jag vill att han ska komma in o stanna mittemot mej. När han vänder sig utåt är han inte fokuserad på mej utan på den/det som är därute....inte bra. Har ändrat det i min lilla målsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback