Jobbigt att jobba OCH jobbigt att vara ledig...

I helgen hade vi långhelg på jobbet vilket innebär fre 15-lör 15 och sön 15-mån 7. På lördagen var det dessutom fest och utgång med "sommarvikarierna plus Madeleine". Det var en rolig fest och en riktigt rolig utgång. Vi startade hos Krille och sen gick vi till Harrys där Paul mötte upp. Ja...hihi...det var skoj men jag gjorde ändå iakttagelsen att Harrys i Kalmar är exakt samma som Harrys i Örebro, samma folk men olika namn o dialekt bara....Jag var något trött på söndagen så jag var glad över att vara backup. =)

Nu är jag ledig denna vecka och jag har så mycket jag vill hinna göra. På schemat idag stod hämta hurtsar och göra sängstomme samt sy sängkappa. Jag har precis klippt ut delarna till sängkappan och ska bara plocka undan lite i köket så att jag får plats. Inte konstigt det är stökigt när jag jobbat hela helgen och Paul tentapluggar typ dygnet runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback