Jaho!

Nu har vi fått tillbaka bilen igen! Sigge och jag tog en promenad till verkstaden. Räkningen gick loss på 4250 till slut och då hade jag gnällt mej till 200 kr rabatt för ombesiktningen pga att de missade att avgassystemet var trasigt. Igår sa han ju att det skulle landa på över 5000 så det kändes nästan "billigt"..ehrm...

Nu spinner bilen som en katt, missljudet måste ju ha hörts JÄTTEmycket för nu går hon nästan tyst! Passade på att tanka fullt så nu ska vi se om bilen inte drar mindre bensin. Passade på att kolla mina vanliga affärer efter några fåtöljer men inget fynd idag. Nu ska jag dona lite här hemma och sen lyxa till det med sushi till lunch innan jag ska till jobbet. Långhelg, men imorrn kväll blir det lite fest och utgång ändå. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback