Gott och blandat..

Idag har jag pysslat med fåtöljerna vi köpte igår! Ben och armstöd har skruvats loss, jag har slipat bort lacken och oljat in dem. Överdrag har sytts och "monterats". Fåtöljerna blir som nya! Mest nöjd är jag över hur fint träet blev när lacken försvann. Tror minsann att min gamla öronlappsfåtölj ska få samma behandling. =)

I övrigt har det inte hänt så mycket spännande. Sigge har ätit nåt konstigt för han har gått och harklat sig o betett sig skumt hela dagen. Alternativt kan det kanske vara nåt som irriterar honom i halsen. Vi får se hur det utvecklar sig.

Vi har oxå anmält oss till lite olika kurser, bla en jaktkurs över en helg och en appell-lydnad 1. Vi får se om jag kommer med på dem. Hoppas!! En helgkurs skulle ju vara hur kul som helst!!


Update: Vi är nu anmälda till helgkursen. Jiho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback