Dubbeljubel!!

Idag var det dax för det länge uppskjutna tandläkarbesöket. Jag har hittat på alla möjliga svepskäl för att slippa gå men nu var det verkligen dax. Efter en lång stunds kval i stolen medan tandläkaren och hans assistent rabblade hemliga koder fick jag veta att jag inte hade några hål! Jippi!!!! Det enda som behövde göras var att skrapa lite tandsten och sen polera med nåt fluorgrejs. Tandläkaren var jättesnäll och trevlig och han sa att jag hade jättefina tänder som jag skulle vara rädd om! Jag frågade lite om en ev tandställning eftersom mina tänder är sneda (trots många års tandtortyr) men han tyckte inte det behövdes. Om jag ville fick jag såklart en remiss men flera års tandställning igen med osäker utgång..nä jag nöjer mej.

Efter att ha finkammat varenda lite loppis och blocket senaste fick jag äntligen napp. Imorrn ska vi hämta hem mina nya efterlängtade älsklingar...vad det är? Ja det får ni se! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback