Äntligen fredag!!

Hipp hurra! Äntligen fredag! Första veckan i skolan har varit lång, men jag har hunnit med mycket: Skolan nästan varje dag, gymmat flera gånger, tränat hunden, yoga, jobbat en kväll, haft gäster...

Ja just, tidigare i veckan hade vi besök av Cliff och Mirja. Det var skoj men synd att de inte hann stanna längre och att jag råkat boka in ett jobbpass just den kvällen de gick till lilla puben. Mirja hade iofs åkt hem så det var väl mer grabbkväll, men ändåååå...

Jag är ganska trött ikväll. I eftermiddags hämtade jag och Sigge ett gigantiskt paket från Bonaparte med jättefina kläder! Najs nu när det börjar bli höst! De kläder jag beställde tidigare i somras kom ju aldrig, beställningen hade kommit bort på något sätt.

Ikväll har vi gått en timmeslång runda som vi går ofta nu och på vägen hem köpte vi ägg i grönsaksaffären. De är mycket godare där!!! Eftersom Paul jobbar ikväll ska jag bara ta det lugnt och dessutom passa på att äta räkor. Det är han inte så förtjust i så jag passar på... :P

Vad som händer imorrn är inte riktigt klart...vi får se...men helg är det i alla fall så jag ska inte plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback