Vårig lördag...

...som vi ändå spenderat mestadels inomhus! Vadan detta? Jo, först hade jag ju tenta på morgonen och sen var jag på gymmet och pressade mina biffiga muskler! Ni förstår, det jag har på kroppen det är ju faktiskt mestadels muskler!! ;) Sedan har jag tillbringat största delen av dagen i sporthallen. Det var nämligen judotävling och Paul skulle ju delta! Tävlandet gick väl sådär för husse. Var värsta huligangänget med som kastade alla andra till höger och vänster. De bestod av typ massa bröder och sen några extra huliganer på det. Hjälp!! Judo verkar farligt. Pauls kompis gjorde illa bröstmuskeln och det såg inte skönt ut inte!!!

Sigge var med som support, fast han låg utanför och spanade på folk. Det tycker han är rätt mysigt. :) På vägen hem fick han balansera lite på fontänen utanför Jenny Nyströms skola. Sigge den lilla klätterapan sprang rätt ut på de allra högsta stenarna. Tur han är lyhörd så jag kunde stoppa honom från att fortsätta för annars hade han nog hoppat rätt ner i asfalten sen. De där med fallteknik har han inte lärt sig än! ;) Sigge bara älskar att klättra på grejer. Tror han ärvt det efter mamma Sanni som älskade att klättra i träd. De är ena riktiga fjädermöss, eller vad säger du Paul? ;)

Nu hoppas jag Paul kommer hem snart så vi kan få i oss lite mat!!

Ps. Tentan gick nog ungefär som jag förtjänat. Var bara gamla tentafrågor tror jag så hade jag bara satt lite eld i baken på mej själv så hade det kanske gått vägen. Men men...skitsamma!! Nu är det bara att sätta fart med galeniska farmacin, väntar en ny tenta nästa vecka! Dessutom ska vi träna massor! Det är ju vår "tävlingspremiär" nästa söndag!! Wihoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback