Valet och kvalet...

..åå...jag kan inte bestämma mej!!

Meningen med att föra en öppen träningsdagbok är ju att andra ska kunna bidra med sina tankar på det man gör och att man kanske kan inspirera andra. Jag tycker det är roligt och inspirerande att läsa andras bloggar. Man kan ta till sig bitar och tankar att ta med sig till sin egen träning. För inte så länge sedan fick jag en superotrevlig kommentar från någon som totalt missuppfattat vad jag menade. Det och diverse andra otrevligheter/hot har fått mej att inse att jag faktiskt inte vill dela med mej av alla mina tankar utan kunna välja vilka som får förtroendet, i vilket fall till viss del.

Vitsen med vår blogg är ju att jag ska kunna skriva ner allt rörande vår träning så att jag får en bättre överblick, oavsett om andra kan läsa eller inte. Men det är klart att jag tycker det är roligt att skriva och såklart roligt om någon vill läsa om vad vi gör. Det är såklart andra aspekter med det oxå, om jag beskriver en övning otydligt så kanske det misstolkas och då kan det ju blir helt galet. Alla har ju sina egna metoder och sätt att träna hund, och det är lätt att missförstå hur någon tänker och menar och det vill jag ju inte. Speciellt inte när det gäller mina tränare etc. =)

Jag har alltså flera skäl för att tänka om vad gäller bloggandet, vi får se hur det blir. Kanske blir det flytt till ny adress för bäst vore om man kunde lösenordsskydda vissa inlägg. Den funktionen verkar inte funka på blogg.se så jag överväger att byta, men det känns ju oxå trist för allt det jag sparat lär ju gå förlorat då.

Ja..hmm..så ligger det till iaf. Nu ska jag till gymmet på provträning, ett beslut som jag grunnat på i över ett halvår!! :) Spännande men lite läskigt!! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback