rädda mej!!!

Hjälp!! Jag vet inte vad det är som händer här hemma?? Först var vi på träning hela dagen och sen fick jag springa bredvid cykeln!!!  Hallå, man är ju trött när man legat och väntat på att få jobba hela dagen..Matte pratar oxå om nån bebis som hon begravt, jag fattar ingenting, var det nåt jag skulle hittat på söket eller? Jag såg bara äckliga luddfåglar och en kanin! (Den var förresten rolig att sätta tänderna i...ÄNTLIGEN!! Matte och dumma tanten blev jättearga när jag gjorde det, konstigt! Kaniner behöver ruskas om då och då, vet dom inte det?)

Inte nog med det, sen stack matte och husse iväg och köpte en dum bur som dom stoppade in i bilen och sen ville dom att JAG skulle sitta därinne. Urfånigt...Nu är jag instängd i sovrummet fastän matte lagar mat och säkert behöver min hjälp med att rensa golvet från smulor....buuhuuuhuuu....nån som kan erbjuda en sovplats och lite smulor till en lagom tjock hund i sina bästa år?

Från Sigge

Ps. Jag är en väldigt bra avfallskvarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback