Härligt!

Tre lyckade saker förde eftermiddagen med sig!

Jag var på intro på gymmet så nu har jag fått ett alldeles eget litet träningsprogram som jag kan träna efter. Var inte alls så krångligt eller jobbigt. Bra bra!

Sigge och jag har tränat på att hålla dummie ordentligt samt lite fotgående på gården med bra resultat. Birgitta hade ett tips om fotgåendet igår som verkligen funkade bra på Sigge. Nu är han mer lyhörd minsann! ;) Hållandet gick oxå bra, inte ett tugg eller kast. Bara att kämpa vidare!!

Jag har fått sålt lite av mina ridsaker och tjänat en slant! Idag hittade vårjackan, ett par ridbyxor och en funktionströja nytt hem. Bra affär för båda, jag fick en liten slant för grejer som bara tog plats, och hon fick fina saker för superbra priser (för sakerna var helt oanvända).

Nu är jag således nöjd och borde ta tag i pluggandet. Jag är dock lite hungrig OCH sugen på att åka ut i skogen och träna bara liiiite med Sigge. Nä, idag får han vila och jag ska göra färdigt en gammal tenta.

Hejsvejs på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback