Förlåtet..

....är försäkringsbolaget sen det kommer trilla in en rejäl slant på kontot. :) Vi tog ju kopia på alla papper och kvitton som rör Sigges veterinärvård och skickade in för ett par veckor sedan och imorse kom besked. Hurra, blir ett fint tillskott till sparkassan, vilken sinat lite sen vi fått betala både våra egna och andras veterinärräkningar sista tiden för att inte tala om bileländet!!

Just nu sitter jag och klurar på hur jag ska trötta ut Siggeman lite innan träningen. Det får väl bli en cykeltur, även om jag inte gillar att cykla på asfalten med honom..jag själv är dödstrött efter en heldag i skolan (fem timmars föreläsning om hur man torkar produkter sterilt och läser mollier-diagram är inte min uppfattning om skojsigheter...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback