En känsla av att...

...vi äntligen lyckats få till möbleringen i vardagsrummet. Nu börjar det kännas sådär rofyllt och behagligt därinne som jag eftersträvar. Har funderat mycket på vilken accentfärg vi ska lägga till och provat lite med rött över jul men nu har jag bestämt mej. Jag ska hålla mej till samma som i förra lägenheten, det får bli beige brun och vit med "blad-grön" accent. Imorgon ska vi sätta upp tavellisten över soffan (som är flyttad) och så ska jag fundera vidare över vad för dekoration som ska hänga över fåtöljen..första tanken gick till nåt med naturgrenar, ex ett "vävt" fat men jag tror vi ska försöka dämpa ner träinslagen så..hmmm...jag har en känsla som jag ska spåna på lite.. :)

Nu hoppas vi bara att vi blir av med alla möbler som vi försöker sälja så vi får lite mer plats i förrådet så vi kan ställa ner alla kartonger som just nu bor på balkongen! Vi vill nämligen sätta igång och odla lite örter och sånt därute och kunna sitta där och njuta av värmen.

Nu ska jag äta färska smögenräkor, sallad, ägg och baguette med lime-aioli. Mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback