Äntligen hemma!!

Imorse påbörjade vi den låååånga resan hem. Det är faktiskt döjobbigt att köra nästan 40 mil själv. Nu har jag bestämt att Paul MÅSTE fixa så han får börja övningsköra. Jag bävar lite för att vara hans "handledare" eller vad det heter men det ska nog gå bra...*jag ska lära han aaaallt jag kan*..

Jag fick en smärre chock när jag klev upp imorse! Sigge däremot var lika lycklig som vanligt. På bilden ser han lite olycklig ut men jag tror han spanar efter något. Vad gillar ni vår Kalle Anka-julgran?

image124


Bilen hade ett tungt snötäcke på sig och hela världen var vit!

image125   image127

Som tur är var det plusgrader ute så det var inte halt på vägen så det gick att köra hyfsat snabbt ändå. Efter matstopp på Corner's i Västervik var snön borta och det regnade istället..

image128

Sista biten var riktigt seg och när vi kom hem snabbade vi oss med att packa upp och sen kastade jag mej i bingen och snosade ett par timmar. Väääldigt skönt...nu har jag lagat middag...ÄNTLIGEN!!!!!! Har inte fått fiskbullar på säkert ett år, det var ett kärt återsteende vill jag lova!!

image130

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser gott ut!! Skönt att Ni kom hem välbehållna!!
Kram mamma

2007-04-09 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback