TV-box på väg!!

Äntligen har jag fått ändan ur vagnen och beställt en digitaltvbox. När jag har kollat upp priser förut har jag bara hittat paket som kostat typ 229 kr i månaden vilket känns lite för lyxigt för en fattig student. Idag hittade jag dock att det ska kosta 59 för ett "nöjespaket" och ringde och beställde. Nu kan jag snart  följa intrigerna i Cityakuten och Desperate Housewives igen!! Jihooo....o det skulle ta mellan 3-10 arbetsdagar, vilket betyder nästa vecka eller veckan därpå!! Inte alls farligt med tanke på hur länge jag fick vänta på att få ADSL i gamla lägenheten!!

Tyvärr kommer vardagsrummet bli utrustat med ännu en tråkig ful låda o flera sladdar och kontroller men det får vi väl leva med!! Stackars pälskling som inte vill ha nån TV alls! Vet ingen som blir så uppslukad av tvn som han..han tittar nästan ännu mer än jag gör! Vi brukar sitta som ett gammalt pensionärspar på fredagskvällarna och kolla på hur maneter förökar sig eller hur sälarna simmar under isen på antarktis...*fniss* Kunskapskanalen är icke att förakta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback