Tenta o så nya böcker..

Glömde ju att berätta att jag nu haft tentan. Den var faktiskt inte sååå hemsk, men jag är faktiskt osäker på om jag klarade mej. Fick iaf reda på av Anna att jag svarat rätt på första frågan, som jag chansade på! Vad är det där för stil och helt plötsligt byta första fråga!!!? Hihi....märks att jag har pluggat gamla tentor. Den där frågan om korsbryggecykeln fick jag nog inte många poäng på, men jag skrev lite grann iaf. Sen var det en del ord som jag inte alls hade koll på betydelsen av... Jaja, det är bara att vänta några veckor så får vi se hur det gått! Ska försöka att inte tänka för mycket på det, det mår man bara dåligt av ju! Skönt den är över!!

Jag susade ner på stan (hade medvind av Gudruns lillasyster så det gick fort) och köpte böckerna till nästa kurs! För en gångs skull är de på svenska. Jätteskönt!!! Då kan man fokusera på att förstå istället för att översätta allt. Som tur var har jag ju pälskling som kan översätta alla ord jag inte fattar, men det blir ju lite tjatigt för honom ibland... ;)

Har tänkt att INTE plugga ett jota under helgen, L och A kommer ju och hälsar på och sen blir det sökträning på söndag eftermiddag (om stormen blåst över).

Nu väntar jag bara på att Paul ska komma hem från jobbet så att vi kan sticka till IKEA......

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hitta ni nåt på Ikea?? Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback