Städdag!!

dammvippa


Så där ja..då har jag städat, inte hemma för där är det pinsamt ostädat, utan i bloggen. Jag har aldrig menat att föreningens anseende ska sänkas i denna blogg, och det är enda anledningen till att jag städat. Ber om ursäkt för eventuellt knas som uppkommit av det.

Jag står för allt jag skrivit och sagt, och som jag sagt förut tror jag inte att jag är känd bland mina vänner för att ljuga! Dock bör jag väl som alla andra dra mitt strå till stacken för att lugna ner stämningen och om folk stör sig...ja då städar jag lite då.

Men, bloggen är ändå min plats att ventilera händelser i mitt liv (som är totalt subjektivt för det är ju mitt...)och om det stör någon av andra skäl än det ovan nämnda så är det bara att låta bli att gå in och läsa...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback