Klickerträningsrapport

Stackars SIgge blir helt söndertränad nu....VI tränar lite nu och då, främst inkallning med visselpipa, footwork och mattan. Ikväll var jag bara tvungen att testa om han mindes det vi gjorde med Linda på en träning i våras. Då skulle han nudda en kon med nosen o det var skiiitsvårt då, tog massa tid o han kom typ halvt om halvt på det då....nu gick det som blixten!!!! Jag kunde tom ställa den bakom honom o han gick dit!! SKoj!!

Mattan verkar oxå börja funka bättre, kanske för att jag bytte godis nu....omväxling förnöjer... Skoj när det ger resultat!!

Kommentarer
Postat av: Viggo

en såån duktig hund!=)Viggo ser stolt upp!

Postat av: Viggo

eller stolt snarare vad heter det... avgudande upp mena jag juh!

2006-10-17 @ 13:40:51
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback