Fart på karusellen...

Ja, ikväll började det verkligen hända saker på forumet, det till och med låstes!! Så kan det gå...

Jag tror någon fick känna på hur det är att ta emot kritik istället bara för att bara ösa den ur sig...nämen hoppsan, var det jobbigt!? Blir man ledsen när folk klagar på en? Kritiken var faktiskt konstruktiv och diplomatiskt formulerad, till skillnad från det som pågått i styrelserummet sista veckorna.

OM det var så att en person hade tagit emot massa orättvis skit så kunde jag känt medlidande men det är svårt eftersom det faktiskt var ganska så välförtjänt och rättvist. Har du råd att hacka på andra så får du väl vara beredd att ta emot det själv!!

Nu när jag vet att jag inte är ensam om att ha reagerat på sista tidens konstiga händelser känns det bättre. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback