Söndagsrapport!!

Hejsvejs!! Känns som att vi hunnit med massor i helgen! I fredags var Johanna, Daniel och Sanna med respektive hundar här för en tacokväll! Supermysigt, och vi hann oxå inviga dem i bönspelets hemligheter för att avsluta med lite läkemedelsberäkning och kladdkaka!! Det blev en sen kväll, men trevlig!

Kompostgaller är fiffigt när man har två busiga smågrabbar och en äldre lite grabb som tycker att man helst ska sova inomhus men är ack  så oemotståndlig för de små...I slutet av kvällen låg alla tre i samma rum och myste, härligt!! Ska väl oxå tilläggas att alla tre var ute och levde rövare på fotbollsplanen här på gården ett bra tag!

Igår var det dags för lite jobb då ordinarie personalen skulle på baluns. Jag jobbade och en från grannavdelingen var backup (dvs satt o kollade på hockey o film o snackade med mej!!) Jag trodde att jag skulle bli ensam så det var trevligt med lite sällskap. Var oxå ute i deras fikarum senare på kvällen och babblade lite med deras nattpersonal! Visade sig att en av dem var släkt med min grekiska tant! Lustigt!!!

Idag har vi varit ute och söktränat (kolla nästa inlägg) och sen hyrde vi film, köpte filmgodis och så smaskig kebabrulle på Oxen!! Just nu sitter jag och myser i min morgonrock med fötterna i ett härligt fotbad! Tack älskling!!

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

Hejsan, vi tackar så mycket för senast var kanonmysigt, får vi definitivt göra fler ggr. Viggo: ber om ursäkt för sitt envisa gnällande och trampande =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback