Härliga fredag!!


detektiv




Idag har jag varit ledig från skolan, och trött som jag är så sov jag lääääänge...Sen har jag gått runt här hemma och skrotat och inte gjort så mycket alls...rätt skönt faktiskt!

En god nyhet, jag klarade tentan!!! Wohoo..var skitmånga som fick VG och inte många alls som var underkända så den var nog ganska lätt, men ändå! Det är ju skitsamma så länge det står ett G i resultatwebben!!! Jippi!!

Upptäckte oxå att man kan se vem som skrivit vilka kommentarer, och den "anonyma" kommentaren till sängidén visade sig vara en trogen läsare som nog bara glömt skriva dit sitt namn! :) Hihi..jag klurar gärna på fiffiga lösningar till ert hus, men jag tycker ni själva är på gång bra stort med bion!!!

Den lite underliga kommentaren till mitt panikinlägg spårade jag oxå och det förvånar mej MYCKET att personen ifråga läser min blogg! Den har nämligen öppet proklamerat att den varken gillar dagböcker på nätet eller mej...Alla är välkomna att läsa men om du vill kommentera får du gärna avslöja vem du är...Om jag nu har misstagit mej så ber jag om ursäkt och du är supervälkommen att läsa och skriva, men avslöja gärna vem du är... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback