All I want for Christmas....

Här kommer önskelistan mamma och pappa och alla ni andra som bara längtar efter att överösa lilla Tove med presenter! :D


julmuppar


En hundvalp ;)
Badlakan (2 likadana i ex brunt el beige)
Påslakanset (2 likadana, gärna naturfärger el så...)
Pengar är alltid bra! Betoning på detta igen...hrmm..veterinärer och annat är DYRT!!!
Stickade raggsockar eller de ribbade ullsockarna från Naturbolaget ( i vitt)
Underställ
Fjällrävenbyxor (typ ett par till såna som jag använder jämt)
En stooor fyrkantig beanbag till Sigge, helst i svart, brunt eller beige (Sigge ska få en som Marina inte skulle ha kvar längre!! :) )
Duntäcke och kudde
Nytt golv (plus gärna) inläggningshjälp till köket och hallen!
Prenumeration på Sköna Hem (oooops...det har jag redan köpt åt mej själv, fick rabattpkupong av Sanna)
Stickade tumvantar  i ull (såna där som de där röda...)
Köksassistent gärna Electrolux(alltså en sån stor man bakar med, varken en mixer eller en piga) ska få farmors gamla
Kläder (eller pengar så jag kan shoppa i Galway!)
Pengar till underkläder
Fina mysbyxor
Strumpor (gärna med brun bas, eller randiga)
Bengt Rödseths bok "Fågelhundsträning på naturens villkor"
Trådlös mus med liiten usb-plupp.
Pyjamas

Kommentarer
Postat av: Sanna&Zombie

Hehe, inte illa att köpa juklappar till sig själv inte. Då får man ju precis vad man vill ha! =D

2006-11-21 @ 00:06:31
Postat av: Johanna och Viggo

hihi smart idé.. tyvärr så är mina föräldrar totalt inkompetena vad det gäller datorer så om jag skulle skriva en önskelista i bloggen skulle den inte få någon genomslagskraft Tyvärr =(

Postat av: Lisa

Hmm... en hundvalp? och nu blev man ju nyfiken på vilken sorts? en mjukisdjursvalp eller kompis till Sigge? Härligt o se er i Cyber-rymden:)
//kram pigge sigges uppfödare

2006-11-24 @ 11:53:10
URL: http://www.wintergolds.tk
Postat av: Tove & Sigge

Hej Lisa! Kul att du kollar in vår blogg! Självklart är det en kompis till Sigge som jag suktar efter, gärna en liten goldenflicka! Tyvärr tror blivande sambon har fått för sej att en valp är jobbigare än soffpotatisen vi redan har.. =)

Men tänk så underbart det vore, och så skoj att (förhoppningsvis) göra allt det man tänkt i efterhand att "så borde jag ju gjort"....

2006-11-24 @ 12:06:41
URL: http://toflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback