Mystisk tipsare

Ja...när jag satt här i godan ro och surfade lite efter kläder så damp det ner ett mejl i min inbox. Det var någon som ville tipsa mej om något på canis hemsida. jag har oxå funderat på att köpa just den boken om att klickerträna in lugnande signaler och tipsat HUSSE om att köpa in den, finns ju flera som skulle kunna ha nytta av den.

Självklart blev jag ju nyfiken på vem det var som uppenbarligen kände till min mejladress, min hund och hans problematik men som inte vågade stå för sitt tips, då det var skickat med den skumma avsändaren dockanbrenda...

Jag googlade lite och fick reda på intressanta saker som gjorde dockanbrenda mindre anonym och jag tror jag vet vem det är, men mamma tyckte jag skulle vara snäll på min blogg. Ok mamma, det är ju ändå snart jul även om det är rätt obehagligt att få anonyma mejl.

Så  GOD JUL dockanbrenda och hör gärna av dej med tips men var snäll och stå för det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback